Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zapytania ofertowe

 

 

Zapytanie ofertowe-Ławki

 

Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,

których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości

kwoty 30  000 euro

 

 

Godzianów, dnia 19.06.32019r.

 

Znak sprawy: GOPS.4141.4.1.2019 ………..

 

Formularz oferty

Na: "Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie realizuje Projekt pt. Skierniewicki CUŚ w ramach Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.1.2.27.

W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji zagospodarowanie terenu przed budynkiem Klubu w elementy przytwierdzone do gruntu na stałe:

- ławki (do wkopania lub zakotwiczenia) na stałe - 8 szt. (3 osoby na jednej ławce) max. dł. 200cm, szer. siedziska max. ok. 40cm. wysokość siedziska ok. 45 cm, podstawa najlepiej z betonu, siedzisko drzewo impregnowane i zalakierowane;

- stoliczki 4 szt., max. dł. ok. 200cm, szer. ok. 90cm i wys. ok. 80cm, podstawa beton, blat trwały - odporny na warunki atmosferyczne;

- stoliki betonowe z planszą do gry np. w szachy, warcaby, chińczyk 2 szt. (po 2 plansze na każdym stole), blat -beton - odporny na warunki atmosferyczne i po 2 ławy betonowe z drewnianymi siedziskami odpowiednio zabezpieczonymi przed warunkami atmosferycznymi do każdego stolika. max. dł. ok. 180cm, szer. ok. 180cm. i wys. ok. 76cm;

- zewnętrzny stół do gry w tenisa - najlepiej betonowy z siatką umieszczoną na stałe (najlepiej z blachy stalowej) o wymiarach, max. dł. ok. 280cm, szer. 160cm i wys. 76cm.

Kryterium zakupu stanowi jakość tj. odporność na warunki atmosferyczne i cena.

Ww. najlepiej żeby były wygodne, stabilne, bezpieczne, trwałe z uwagi na to, że z rekreacji na tym sprzęcie będą korzystali seniorzy.

Mogą to być sprzęty np. betonowe wykonane z betonu płukanego z kamieniem rzecznym lub mieszanką grysów, elementami drewna zabezpieczonego.

Ww. należy dostarczyć do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. T. Kościuszki 82, 96-126 Godzianów",

o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 000 euro a nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.

(nazwa zamówienia)

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

"Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie realizuje Projekt pt. Skierniewicki CUŚ w ramach Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.1.2.27.

W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji zagospodarowanie terenu przed budynkiem Klubu w elementy przytwierdzone do gruntu na stałe:

- ławki (do wkopania lub zakotwiczenia) na stałe - 8 szt. (3 osoby na jednej ławce) max. dł. 200cm, szer. siedziska max. ok. 40cm. wysokość siedziska ok. 45 cm, podstawa najlepiej z betonu, siedzisko drzewo impregnowane i zalakierowane;

- stoliczki 4 szt., max. dł. ok. 200cm, szer. ok. 90cm i wys. ok. 80cm, podstawa beton, blat trwały - odporny na warunki atmosferyczne;

- stoliki betonowe z planszą do gry np. w szachy, warcaby, chińczyk 2 szt. (po 2 plansze na każdym stole), blat - beton - odporny na warunki atmosferyczne i po 2 ławy betonowe z drewnianymi siedziskami odpowiednio zabezpieczonymi przed warunkami atmosferycznymi do każdego stolika. max. dł. ok. 180cm, szer. ok. 180cm. i wys. ok. 76cm;

- zewnętrzny stół do gry w tenisa - najlepiej betonowy z siatką umieszczoną na stałe (najlepiej z blachy stalowej) o wymiarach, max. dł. ok. 280cm, szer. 160cm i wys. 76cm.

Kryterium zakupu stanowi jakość tj. odporność na warunki atmosferyczne i cena.

Ww. najlepiej żeby były wygodne, stabilne, bezpieczne, trwałe z uwagi na to, że z rekreacji na tym sprzęcie będą korzystali seniorzy.

Mogą to być sprzęty np. betonowe wykonane z betonu płukanego z kamieniem rzecznym lub mieszanką grysów, elementami drewna zabezpieczonego.

Ww. należy dostarczyć do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. T. Kościuszki 82, 96-126 Godzianów".

 

1) termin realizacji zamówienia: od 28.06.2019r. do 31.07.2019r. ……………………..

2) Minimalne warunki realizacji zamówienia: jw., tj. w pkt. II.

3) Podstawowe wytyczne np. dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia: …...……………

……Nie dotyczy ……………………………………………………………………………

4) warunki płatności: zgodnie z umową - 14 dni od dostarczenia faktury przez Wykonawcę do Zamawiającego;

 

  1. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY

 

Ofertę na poniższym Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.06.2019r. do godz. 13.00.

w formie :

- pisemnej (osobiście, listownie, mail, fax) na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82 ……………………………………………………..……………………………………….

Mail: gopsgodzianow@poczta.onet.pl ………………..………………………………………

faksem nr:  …46 831 15 58 ……………………………………….…………………………..

W języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem wypełniając IV punkt Formularza oferty.


 

Informacji telefonicznych udziela: Ewa Smołucha, tel.: 785 361 068


 

  1. NAZWA I ADRES WYKONAWCY

 

NAZWA:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ADRES:

……………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………..

 

NIP:

………………………………………………………………………………………………

 

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

 

Cenę jednostkową netto: ………………………….. zł

 

Podatek VAT: ………………………. zł

 

Cenę jednostkową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………… ………………………………………………………………………zł

 

Cenę całościową netto: ………………………….. zł

 

Podatek VAT: ………………………. zł

 

Cenę całościową brutto: ………………………….zł, słownie brutto …………… ………………………………………………………………………zł

 

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę
    do niego zastrzeżeń.

  2. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:

  1. Wykaz podobnych prac wykonanych przez oferenta w okresie 1 roku. ………….

  2. Rekomendacje przynajmniej jednej firmy w której Wykonawca wykonał podobne prace.

  3. Wizualizację ww. produktów

 

4. Kryterium oceny oferty – cena.

 

Godzianów, dnia 19.06.2019r. …….

 

……………………………………….

(podpis osoby uprawnionej)

 

……………………………….

(pieczęć wykonawcy)

Klauzula informacyjna dla kontrahenta

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

Dane Administratora Danych Osobowych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. Tadeusza Kościuszki 82, 96-126 Godzianów

Dane Inspektora Ochrony Danych

Andrzej Jaskólski, kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „GOPS Godzianów” lub pisemnie na adres administratora

Cel i podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane, w tym również jeżeli będzie to niezbędne dane Pani/Pana reprezentantów lub pełnomocników, pracowników, a także innych osób będą przetwarzane w celu:

  • zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z nią związanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, c RODO,

  • dochodzenia roszczeń i praw tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO,

  • realizacji obowiązków podatkowych tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, RODO

  • w przypadku przetwarzania danych dla celów nie wynikających z zawartej umowy przetwarzanie danych będzie możliwe w oparciu o udzieloną dobrowolnie zgodę wskazująca każdy odrębny cel przetwarzania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO.

Jako administrator możemy pozyskiwać Pani/Pana dane z publicznie dostępnych źródeł, takich jak rejestry przedsiębiorców CEIDG lub KRS w celu weryfikacji informacji podanych przez Panią/Pana, a niezbędnych do zawarcia lub realizacji umowy. Zakres przetwarzanych danych będzie w takim przypadku ograniczony do danych dostępnych publicznie w odpowiednich rejestrach

Odbiorcy danych osobowych

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

  • banki (realizacja płatności),

  • podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające), w szczególności dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, dostawcy usług księgowych, kadrowych, prawnych i doradczych,

Przekazywanie danych osobowych poza EOG

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy

Okres przechowywania danych osobowych

Okres przechowywania danych osobowych kształtowany jest przez:

  • Okres realizacji umowy,

  • Powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności: dochodzenie roszczeń (okres przedawnienia roszczeń), prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy), zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

  • do czasu wycofania zgody,

Prawa kontrahenta związane z danymi osobowymi

  • prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii

  • prawo sprostowania oraz uzupełnienia danych,

  • prawo do usunięcia danych,

  • prawo do ograniczenia przetwarzania,

  • prawo do przenoszenia danych,

  • prawo wniesienia sprzeciwu,

  • jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

  • prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

Podstawa obowiązku podania danych osobowych

  • W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny,

  • W sytuacji, gdy przetwarzanie danych odbywa się w związku z wykonaniem umowy lub podjęciem działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi konieczny warunek umowny dla nawiązania współpracy i ewentualnego zawarcia umowy,

Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu

W ramach działalności administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania

 

 


 

Remont - Ogłoszenie

 

Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,

których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości

kwoty 30  000 euro

 

 

Godzianów, dnia 19.06.32019r.

 

Znak sprawy: GOPS.4141.3.2.2019 ………..

 

Formularz oferty

 

Na: W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji:

1. Remont, przystosowanie pomieszczenia i holu,

2. Remont i wyposażenie łazienki.

o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 000 euro a nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.

(nazwa zamówienia)

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie realizuje Projekt pt. Skierniewicki CUŚ w ramach Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.1.2.27.

W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji:

1. Remont i przystosowanie pomieszczenia i holu:

-remont i przystosowanie pomieszczenia o wym. szer. 4,20m x 6,60m i wys. 3m w tym demontaż ściany o wymiarach szer. 3,40m x wys. 2.50m, gipsowanie pomieszczenia, malowanie, położenie terakoty na podłodze i wykończenie, założenie maskownic na rury centralnego ogrzewania i wody;

-wymurowanie nogi pod blat wielkości 1,5x60cm i jej otynkowanie i pomalowanie czy też obłożenie materiałem tak by komponowała się z całym pomieszczeniem lub też zakup nogi metalowej pod blat i zawisów do blatu oraz zakup blatu 1,5-60cm z docięciem i listwą;

-zakup niezbędnych materiałów do gipsowania, tynkowania, farb do malowania, kleju do płytek, wylewek samopoziomujących, fug - wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania remontu;

- doprowadzenie ujęcia wody i odpływu do pomieszczenia;

- wymiana drzwi z futryną w holu;

-zakup zlewozmywaka, baterii i syfonu do zlewozmywaka oraz jego montaż w wydzielonym kąciku socjalnym;

- zakup zaworu do zmywarki i jego zamontowanie;

-zakup i montaż przepływowego ogrzewacza wody.

 

2. Remont + wyposażenie łazienki, szczegółowe koszty remontu:

-przygotowanie ścian, tj. zbicie tynków i zdarcie farby olejnej, glazura do 1/2 wysokości pomieszczenia, zakup i położenie wraz z wykończeniem listwami oraz terakoty i fugą w pomieszczeniu o wymiarach 1,30m x 2,60m;

-położenie terakoty w łazience;

-zakup i montaż sedesu z deską, do tego podwyższenie - nasadka dla niepełnosprawnych;

-zakup i montaż bidetu;

-zakup i montaż umywalki wraz z syfonem;

-zakup i montaż baterii do umywalki;

-zakup i montaż przepływowego ogrzewacza wody;

-zakup i montaż szafki do łazienki;

-zakup i montaż uchwytów przy toalecie 2szt;

-zakup i montaż mydelniczki, pojemnika na papier, wieszaka na ręczniki;

-zakup i montaż lustra;

-zakup niezbędnych materiałów: farba, gips, fuga, klej do płytek, terakoty, wylewka samopoziomująca, itp. materiałów niezbędnych do wykonania remontu.

Zakup wyposażenia, glazury i terakoty po uzgodnieniu z zamawiającym.

 

1) termin realizacji zamówienia: od 28.06.2019r. do 22.07.2019r. ……………………..

 

2) Minimalne warunki realizacji zamówienia: jw., tj. w pkt. II.

3) Podstawowe wytyczne np. dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia: …...……………

……Nie dotyczy ……………………………………………………………………………

4) warunki płatności: zgodnie z umową - 14 dni od dostarczenia faktury przez Wykonawcę do Zamawiającego;

 

  1. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY

 

Ofertę na poniższym Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.06.2019r. do godz. 13.00.

 

w formie :

- pisemnej (osobiście, listownie, mail, fax) na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82 ……………………………………………………..……………………………………….

Mail: gopsgodzianow@poczta.onet.pl ………………..………………………………………

faksem nr:  …46 831 15 58 ……………………………………….…………………………..

W języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem wypełniając IV punkt Formularza oferty.


 

Informacji telefonicznych udziela: Ewa Smołucha, tel.: 785 361 068


 

  1. NAZWA I ADRES WYKONAWCY

 

NAZWA:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ADRES:

……………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………..

 

NIP:

………………………………………………………………………………………………

 

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

 

Cenę jednostkową netto: ………………………….. zł

 

Podatek VAT: ………………………. zł

 

Cenę jednostkową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………… ………………………………………………………………………zł

 

Cenę całościową netto: ………………………….. zł

 

Podatek VAT: ………………………. zł

 

Cenę całościową brutto: ………………………….zł, słownie brutto …………… ………………………………………………………………………zł

 

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę
    do niego zastrzeżeń.

  2. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:

  1. Wykaz podobnych prac wykonanych przez oferenta w okresie 1 roku. ………….

  2. Rekomendacje przynajmniej jednej firmy w której Wykonawca wykonał podobne prace.

 

4. Kryterium oceny oferty – cena.

 

Godzianów, dnia 19.06.2019r. …….

 

……………………………………….

(podpis osoby uprawnionej)

 

……………………………….

(pieczęć wykonawcy)

 

 

 

Klauzula informacyjna dla kontrahenta

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

Dane Administratora Danych Osobowych

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. Tadeusza Kościuszki 82, 96-126 Godzianów

Dane Inspektora Ochrony Danych

Andrzej Jaskólski, kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „GOPS Godzianów” lub pisemnie na adres administratora

Cel i podstawa prawna przetwarzania

Pani/Pana dane, w tym również jeżeli będzie to niezbędne dane Pani/Pana reprezentantów lub pełnomocników, pracowników, a także innych osób będą przetwarzane w celu:

  • zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z nią związanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, c RODO,

  • dochodzenia roszczeń i praw tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO,

  • realizacji obowiązków podatkowych tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, RODO

  • w przypadku przetwarzania danych dla celów nie wynikających z zawartej umowy przetwarzanie danych będzie możliwe w oparciu o udzieloną dobrowolnie zgodę wskazująca każdy odrębny cel przetwarzania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO.

Jako administrator możemy pozyskiwać Pani/Pana dane z publicznie dostępnych źródeł, takich jak rejestry przedsiębiorców CEIDG lub KRS w celu weryfikacji informacji podanych przez Panią/Pana, a niezbędnych do zawarcia lub realizacji umowy. Zakres przetwarzanych danych będzie w takim przypadku ograniczony do danych dostępnych publicznie w odpowiednich rejestrach

Odbiorcy danych osobowych

  • organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

  • banki (realizacja płatności),

  • podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające), w szczególności dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, dostawcy usług księgowych, kadrowych, prawnych i doradczych,

Przekazywanie danych osobowych poza EOG

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy

Okres przechowywania danych osobowych

Okres przechowywania danych osobowych kształtowany jest przez:

  • Okres realizacji umowy,

  • Powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności: dochodzenie roszczeń (okres przedawnienia roszczeń), prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy), zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

  • do czasu wycofania zgody,

Prawa kontrahenta związane z danymi osobowymi

  • prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii

  • prawo sprostowania oraz uzupełnienia danych,

  • prawo do usunięcia danych,

  • prawo do ograniczenia przetwarzania,

  • prawo do przenoszenia danych,

  • prawo wniesienia sprzeciwu,

  • jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

  • prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

Podstawa obowiązku podania danych osobowych

  • W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny,

  • W sytuacji, gdy przetwarzanie danych odbywa się w związku z wykonaniem umowy lub podjęciem działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi konieczny warunek umowny dla nawiązania współpracy i ewentualnego zawarcia umowy,

Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu

W ramach działalności administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania

 

 


 

 

 

Załącznik nr  4  do Regulaminu  udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30  000 euro

 

                                   Godzianów, dnia 13.11.2017r.

 

Znak sprawy:  GOPS.5113.11.2017

Formularz oferty

 

Na: „Dostawę, wykonanie, zapakowanie, dowóz do szkół posiłków jednodaniowych i wydanie na zastawie jednorazowej czy też porcelanowej, która bezpośrednio po posiłku zostanie odebrana oraz odebranie resztek pokonsumpcyjnych" o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 000 euro a nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.

 

  1. NAZWA  I  ADRES  ZAMAWIAJĄCEGO

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

96-126 Godzianów

ul. Tadeusza Kościuszki 82

 

  1. OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

       Dostawa, wykonanie, zapakowanie, dowóz i wydanie w szkołach posiłków jednodaniowych na przemian – raz zupa z wkładką mięsną (mięso w kawałku, np. pierś z kurczaka) oraz pieczywo, raz drugie danie z zabezpieczeniem naczyń i odbiór resztek pokonsumpcyjnych w każdym dniu kiedy serwowany jest posiłek w ilości szacunkowej około 26 sztuk dziennie (23 szt. - Szkoła w Godzianowie, 3 szt. Szkoła w Lniśnie) w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku – ilość posiłków może się zmieniać, zależna jest od ilości dzieci spełniających kryterium dochodowe kwalifikujące do udzielenia pomocy w formie dożywiania. Żywność winna być tzw. żywnością zdrową, więc nie powinna zawierać napoi wysoko słodzonych, chipsów, słodyczy lub fast foodów, itp.

Gotowe posiłki należy dostarczyć do ZSO Godzianów, 96-126 Godzianów, ul. Sportowa 4 lub też 96-126 Godzianów, Lnisno 69a.

            Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych + sztućce dostarczanych przez Wykonawcę na jego koszt lub też w naczyniach porcelanowych + sztućce dostarczonych przez Wykonawcę i po spożyciu posiłku bezpośrednio odebrane w pomieszczeniach szkół przeznaczonych do tego celu, w godzinach wskazanych przez Dyrektorów szkół. Sposób i warunki korzystania z istniejącego wyposażenia szkół Wykonawca ustala we własnym zakresie z Dyrektorem danej jednostki.

            Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania tygodniowego jadłospisu i podawania go do wiadomości osób uprawnionych poprzez wywieszenie w miejscu wydawania posiłków.

1) Termin realizacji zamówienia: 02.01.2018r. – 31.12.2018r. – dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w 2018r. z uwzględnieniem przerw w nauce (np. ferii zimowych, wiosennych, wakacji, rekolekcji oraz dni świątecznych).

2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3) Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny zakupu w trakcie trwania umowy.

4)Minimalne warunki realizacji zamówienia: Przygotowanie posiłków wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę przy przygotowywaniu posiłków do zakupu wyłącznie świeżych produktów dostępnych na rynku.

5)Podstawowe wytyczne dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia: posiłki przygotowywane dla Zamawiającego przez Wykonawcę muszą zapewniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.).

Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem i na własny koszt
w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Środek transportu musi być dopuszczony decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. O czystość termosów zadba Wykonawca.

Wykonawca w szczególności zobowiązany jest przez czas realizacji niniejszej umowy posiadać decyzję właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu określonego obiektu do przygotowywania w nim posiłków o zbiorowym żywieniu oraz o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków do potrzeb zbiorowego żywienia. Brak takich decyzji lub zdezaktualizowanie bądź jakiekolwiek ograniczenia w wykonywaniu zbiorowego żywienia wydane przez właściwego inspektora sanitarnego stanowią podstawę do rozwiązania niniejszej umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy.

6)  Warunki płatności: zgodnie z umową - wystawienie faktury i dostarczenie do GOPS
w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca, faktura płatna 14 dni od dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego.

 

  1. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY

Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.11.2017r. do godz. 15.00

w formie :

- pisemnej (osobiście, listownie, mail, fax) na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

96-126 Godzianów

ul. Tadeusza Kościuszki 82

gopsgodzianow@poczta.onet.pl

faksem nr:  46/ 831-15-58

W języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem wypełniając IV punkt Formularza oferty.

 

Informacji telefonicznych udziela Ewa Smołucha,  tel.:785 361 068

 

  1. NAZWA I ADRES WYKONAWCY

 

NAZWA: .....................................................................................................................................

……………………………………………………………………………………………………………

 

ADRES: ......................................................................................................................................

……………………………………………………………………………………………………………

 

NIP: ...........……………………………………………………………………………………………

 

 

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

 

Cenę jednostkową netto: ………………………….. zł

 

Podatek VAT: ………………………. zł

 

Cenę jednostkową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………………….

 

…………………………………………………………………………………………zł

 

Cenę całościową netto: ………………………….. zł

 

Podatek VAT: ………………………. zł

 

Cenę całościową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………………

 

…………………………………………………………………………………………zł

 

  1. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  2. Oświadczenie, że zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę
    do niego zastrzeżeń.
  3. Wypełniony powyższy formularz oferty.

3)  Decyzja właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu określonego obiektu do przygotowywania w nim posiłków o zbiorowym żywieniu.

4)  Decyzja o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków do potrzeb zbiorowego żywienia.

4) Referencje.

5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

6) Oświadczenie, że nie podleganiu wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy.

 

4. Kryterium oceny oferty - 90% cena, 10% opinia usługobiorców.        

5. Oferta powinna zawierać datę sporządzenia.

6. Zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.

7. Być podpisana czytelnie przez Wykonawcę, bądź osobę upoważnioną do zawierania umów w Jego imieniu.

8. Zawierać wypełnione prawidłowo załączniki.

9. Do prowadzenia postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź wycofania niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyn.

11. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą cenę.

 

 

 

……………………………………….

     (podpis osoby uprawnionej)

 

……………………………….

 (pieczęć wykonawcy)

AKTUALNOŚCI:

Zamówienie publiczne-posiłki szkolne

Utworzono dnia 25.11.2019

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostawa, wykonanie, zapakowanie, dowóz i wydanie w szkołach posiłków jednodaniowych, tj. 2 razy w tygodniu zupa z wkładką mięsną (mięso w kawałku, np. pierś z kurczaka), pieczywo - 3 ok. 3 kromek chleba lub też bułka, jogurt lub owoc,...

czytaj dalej na temat: Zamówienie publiczne-posiłki szkolne

Pogoda

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny