Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe-Ławki
Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 30 000 euro
Godzianów, dnia 19.06.32019r.
Znak sprawy: GOPS.4141.4.1.2019 ………..
Formularz oferty
Na: "Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie realizuje Projekt pt. Skierniewicki CUŚ w ramach Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.1.2.27.
W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji zagospodarowanie terenu przed budynkiem Klubu w elementy przytwierdzone do gruntu na stałe:
- ławki (do wkopania lub zakotwiczenia) na stałe - 8 szt. (3 osoby na jednej ławce) max. dł. 200cm, szer. siedziska max. ok. 40cm. wysokość siedziska ok. 45 cm, podstawa najlepiej z betonu, siedzisko drzewo impregnowane i zalakierowane;
- stoliczki 4 szt., max. dł. ok. 200cm, szer. ok. 90cm i wys. ok. 80cm, podstawa beton, blat trwały - odporny na warunki atmosferyczne;
- stoliki betonowe z planszą do gry np. w szachy, warcaby, chińczyk 2 szt. (po 2 plansze na każdym stole), blat -beton - odporny na warunki atmosferyczne i po 2 ławy betonowe z drewnianymi siedziskami odpowiednio zabezpieczonymi przed warunkami atmosferycznymi do każdego stolika. max. dł. ok. 180cm, szer. ok. 180cm. i wys. ok. 76cm;
- zewnętrzny stół do gry w tenisa - najlepiej betonowy z siatką umieszczoną na stałe (najlepiej z blachy stalowej) o wymiarach, max. dł. ok. 280cm, szer. 160cm i wys. 76cm.
Kryterium zakupu stanowi jakość tj. odporność na warunki atmosferyczne i cena.
Ww. najlepiej żeby były wygodne, stabilne, bezpieczne, trwałe z uwagi na to, że z rekreacji na tym sprzęcie będą korzystali seniorzy.
Mogą to być sprzęty np. betonowe wykonane z betonu płukanego z kamieniem rzecznym lub mieszanką grysów, elementami drewna zabezpieczonego.
Ww. należy dostarczyć do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. T. Kościuszki 82, 96-126 Godzianów",
o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 000 euro a nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
(nazwa zamówienia)
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
"Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie realizuje Projekt pt. Skierniewicki CUŚ w ramach Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.1.2.27.
W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji zagospodarowanie terenu przed budynkiem Klubu w elementy przytwierdzone do gruntu na stałe:
- ławki (do wkopania lub zakotwiczenia) na stałe - 8 szt. (3 osoby na jednej ławce) max. dł. 200cm, szer. siedziska max. ok. 40cm. wysokość siedziska ok. 45 cm, podstawa najlepiej z betonu, siedzisko drzewo impregnowane i zalakierowane;
- stoliczki 4 szt., max. dł. ok. 200cm, szer. ok. 90cm i wys. ok. 80cm, podstawa beton, blat trwały - odporny na warunki atmosferyczne;
- stoliki betonowe z planszą do gry np. w szachy, warcaby, chińczyk 2 szt. (po 2 plansze na każdym stole), blat - beton - odporny na warunki atmosferyczne i po 2 ławy betonowe z drewnianymi siedziskami odpowiednio zabezpieczonymi przed warunkami atmosferycznymi do każdego stolika. max. dł. ok. 180cm, szer. ok. 180cm. i wys. ok. 76cm;
- zewnętrzny stół do gry w tenisa - najlepiej betonowy z siatką umieszczoną na stałe (najlepiej z blachy stalowej) o wymiarach, max. dł. ok. 280cm, szer. 160cm i wys. 76cm.
Kryterium zakupu stanowi jakość tj. odporność na warunki atmosferyczne i cena.
Ww. najlepiej żeby były wygodne, stabilne, bezpieczne, trwałe z uwagi na to, że z rekreacji na tym sprzęcie będą korzystali seniorzy.
Mogą to być sprzęty np. betonowe wykonane z betonu płukanego z kamieniem rzecznym lub mieszanką grysów, elementami drewna zabezpieczonego.
Ww. należy dostarczyć do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. T. Kościuszki 82, 96-126 Godzianów".
1) termin realizacji zamówienia: od 28.06.2019r. do 31.07.2019r. ……………………..
2) Minimalne warunki realizacji zamówienia: jw., tj. w pkt. II.
3) Podstawowe wytyczne np. dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia: …...……………
……Nie dotyczy ……………………………………………………………………………
4) warunki płatności: zgodnie z umową - 14 dni od dostarczenia faktury przez Wykonawcę do Zamawiającego;
-
FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę na poniższym Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.06.2019r. do godz. 13.00.
w formie :
- pisemnej (osobiście, listownie, mail, fax) na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82 ……………………………………………………..……………………………………….
Mail: gopsgodzianow@poczta.onet.pl ………………..………………………………………
faksem nr: …46 831 15 58 ……………………………………….…………………………..
W języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem wypełniając IV punkt Formularza oferty.
Informacji telefonicznych udziela: Ewa Smołucha, tel.: 785 361 068
-
NAZWA I ADRES WYKONAWCY
NAZWA:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ADRES:
……………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………..
NIP:
………………………………………………………………………………………………
-
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę jednostkową netto: ………………………….. zł
Podatek VAT: ………………………. zł
Cenę jednostkową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………… ………………………………………………………………………zł
Cenę całościową netto: ………………………….. zł
Podatek VAT: ………………………. zł
Cenę całościową brutto: ………………………….zł, słownie brutto …………… ………………………………………………………………………zł
-
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę
do niego zastrzeżeń. -
Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
-
Wykaz podobnych prac wykonanych przez oferenta w okresie 1 roku. ………….
-
Rekomendacje przynajmniej jednej firmy w której Wykonawca wykonał podobne prace.
-
Wizualizację ww. produktów
4. Kryterium oceny oferty – cena.
Godzianów, dnia 19.06.2019r. …….
……………………………………….
(podpis osoby uprawnionej)
……………………………….
(pieczęć wykonawcy)
Klauzula informacyjna dla kontrahenta
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
Dane Administratora Danych Osobowych |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. Tadeusza Kościuszki 82, 96-126 Godzianów |
Dane Inspektora Ochrony Danych |
Andrzej Jaskólski, kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „GOPS Godzianów” lub pisemnie na adres administratora |
Cel i podstawa prawna przetwarzania |
Pani/Pana dane, w tym również jeżeli będzie to niezbędne dane Pani/Pana reprezentantów lub pełnomocników, pracowników, a także innych osób będą przetwarzane w celu:
Jako administrator możemy pozyskiwać Pani/Pana dane z publicznie dostępnych źródeł, takich jak rejestry przedsiębiorców CEIDG lub KRS w celu weryfikacji informacji podanych przez Panią/Pana, a niezbędnych do zawarcia lub realizacji umowy. Zakres przetwarzanych danych będzie w takim przypadku ograniczony do danych dostępnych publicznie w odpowiednich rejestrach |
Odbiorcy danych osobowych |
|
Przekazywanie danych osobowych poza EOG |
Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy |
Okres przechowywania danych osobowych |
Okres przechowywania danych osobowych kształtowany jest przez:
|
Prawa kontrahenta związane z danymi osobowymi |
|
Podstawa obowiązku podania danych osobowych |
|
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu |
W ramach działalności administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania |
Remont - Ogłoszenie
Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 30 000 euro
Godzianów, dnia 19.06.32019r.
Znak sprawy: GOPS.4141.3.2.2019 ………..
Formularz oferty
Na: W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji:
1. Remont, przystosowanie pomieszczenia i holu,
2. Remont i wyposażenie łazienki.
o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 000 euro a nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
(nazwa zamówienia)
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82
-
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie realizuje Projekt pt. Skierniewicki CUŚ w ramach Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.1.2.27.
W celu realizacji projektu i w nim zawartego zadania 5: Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora w Gminie Godzianów jest przewidziane do realizacji:
1. Remont i przystosowanie pomieszczenia i holu:
-remont i przystosowanie pomieszczenia o wym. szer. 4,20m x 6,60m i wys. 3m w tym demontaż ściany o wymiarach szer. 3,40m x wys. 2.50m, gipsowanie pomieszczenia, malowanie, położenie terakoty na podłodze i wykończenie, założenie maskownic na rury centralnego ogrzewania i wody;
-wymurowanie nogi pod blat wielkości 1,5x60cm i jej otynkowanie i pomalowanie czy też obłożenie materiałem tak by komponowała się z całym pomieszczeniem lub też zakup nogi metalowej pod blat i zawisów do blatu oraz zakup blatu 1,5-60cm z docięciem i listwą;
-zakup niezbędnych materiałów do gipsowania, tynkowania, farb do malowania, kleju do płytek, wylewek samopoziomujących, fug - wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania remontu;
- doprowadzenie ujęcia wody i odpływu do pomieszczenia;
- wymiana drzwi z futryną w holu;
-zakup zlewozmywaka, baterii i syfonu do zlewozmywaka oraz jego montaż w wydzielonym kąciku socjalnym;
- zakup zaworu do zmywarki i jego zamontowanie;
-zakup i montaż przepływowego ogrzewacza wody.
2. Remont + wyposażenie łazienki, szczegółowe koszty remontu:
-przygotowanie ścian, tj. zbicie tynków i zdarcie farby olejnej, glazura do 1/2 wysokości pomieszczenia, zakup i położenie wraz z wykończeniem listwami oraz terakoty i fugą w pomieszczeniu o wymiarach 1,30m x 2,60m;
-położenie terakoty w łazience;
-zakup i montaż sedesu z deską, do tego podwyższenie - nasadka dla niepełnosprawnych;
-zakup i montaż bidetu;
-zakup i montaż umywalki wraz z syfonem;
-zakup i montaż baterii do umywalki;
-zakup i montaż przepływowego ogrzewacza wody;
-zakup i montaż szafki do łazienki;
-zakup i montaż uchwytów przy toalecie 2szt;
-zakup i montaż mydelniczki, pojemnika na papier, wieszaka na ręczniki;
-zakup i montaż lustra;
-zakup niezbędnych materiałów: farba, gips, fuga, klej do płytek, terakoty, wylewka samopoziomująca, itp. materiałów niezbędnych do wykonania remontu.
Zakup wyposażenia, glazury i terakoty po uzgodnieniu z zamawiającym.
1) termin realizacji zamówienia: od 28.06.2019r. do 22.07.2019r. ……………………..
2) Minimalne warunki realizacji zamówienia: jw., tj. w pkt. II.
3) Podstawowe wytyczne np. dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia: …...……………
……Nie dotyczy ……………………………………………………………………………
4) warunki płatności: zgodnie z umową - 14 dni od dostarczenia faktury przez Wykonawcę do Zamawiającego;
-
FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę na poniższym Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.06.2019r. do godz. 13.00.
w formie :
- pisemnej (osobiście, listownie, mail, fax) na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, 96-126 Godzianów, ul. T. Kościuszki 82 ……………………………………………………..……………………………………….
Mail: gopsgodzianow@poczta.onet.pl ………………..………………………………………
faksem nr: …46 831 15 58 ……………………………………….…………………………..
W języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem wypełniając IV punkt Formularza oferty.
Informacji telefonicznych udziela: Ewa Smołucha, tel.: 785 361 068
-
NAZWA I ADRES WYKONAWCY
NAZWA:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ADRES:
……………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………..
NIP:
………………………………………………………………………………………………
-
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę jednostkową netto: ………………………….. zł
Podatek VAT: ………………………. zł
Cenę jednostkową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………… ………………………………………………………………………zł
Cenę całościową netto: ………………………….. zł
Podatek VAT: ………………………. zł
Cenę całościową brutto: ………………………….zł, słownie brutto …………… ………………………………………………………………………zł
-
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę
do niego zastrzeżeń. -
Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
-
Wykaz podobnych prac wykonanych przez oferenta w okresie 1 roku. ………….
-
Rekomendacje przynajmniej jednej firmy w której Wykonawca wykonał podobne prace.
4. Kryterium oceny oferty – cena.
Godzianów, dnia 19.06.2019r. …….
……………………………………….
(podpis osoby uprawnionej)
……………………………….
(pieczęć wykonawcy)
Klauzula informacyjna dla kontrahenta
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
Dane Administratora Danych Osobowych |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzianowie, ul. Tadeusza Kościuszki 82, 96-126 Godzianów |
Dane Inspektora Ochrony Danych |
Andrzej Jaskólski, kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „GOPS Godzianów” lub pisemnie na adres administratora |
Cel i podstawa prawna przetwarzania |
Pani/Pana dane, w tym również jeżeli będzie to niezbędne dane Pani/Pana reprezentantów lub pełnomocników, pracowników, a także innych osób będą przetwarzane w celu:
Jako administrator możemy pozyskiwać Pani/Pana dane z publicznie dostępnych źródeł, takich jak rejestry przedsiębiorców CEIDG lub KRS w celu weryfikacji informacji podanych przez Panią/Pana, a niezbędnych do zawarcia lub realizacji umowy. Zakres przetwarzanych danych będzie w takim przypadku ograniczony do danych dostępnych publicznie w odpowiednich rejestrach |
Odbiorcy danych osobowych |
|
Przekazywanie danych osobowych poza EOG |
Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy |
Okres przechowywania danych osobowych |
Okres przechowywania danych osobowych kształtowany jest przez:
|
Prawa kontrahenta związane z danymi osobowymi |
|
Podstawa obowiązku podania danych osobowych |
|
Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu |
W ramach działalności administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania |
Załącznik nr 4 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Godzianów, dnia 13.11.2017r.
Znak sprawy: GOPS.5113.11.2017
Formularz oferty
Na: „Dostawę, wykonanie, zapakowanie, dowóz do szkół posiłków jednodaniowych i wydanie na zastawie jednorazowej czy też porcelanowej, która bezpośrednio po posiłku zostanie odebrana oraz odebranie resztek pokonsumpcyjnych" o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 5 000 euro a nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
96-126 Godzianów
ul. Tadeusza Kościuszki 82
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dostawa, wykonanie, zapakowanie, dowóz i wydanie w szkołach posiłków jednodaniowych na przemian – raz zupa z wkładką mięsną (mięso w kawałku, np. pierś z kurczaka) oraz pieczywo, raz drugie danie z zabezpieczeniem naczyń i odbiór resztek pokonsumpcyjnych w każdym dniu kiedy serwowany jest posiłek w ilości szacunkowej około 26 sztuk dziennie (23 szt. - Szkoła w Godzianowie, 3 szt. Szkoła w Lniśnie) w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku – ilość posiłków może się zmieniać, zależna jest od ilości dzieci spełniających kryterium dochodowe kwalifikujące do udzielenia pomocy w formie dożywiania. Żywność winna być tzw. żywnością zdrową, więc nie powinna zawierać napoi wysoko słodzonych, chipsów, słodyczy lub fast foodów, itp.
Gotowe posiłki należy dostarczyć do ZSO Godzianów, 96-126 Godzianów, ul. Sportowa 4 lub też 96-126 Godzianów, Lnisno 69a.
Posiłki wydawane będą w naczyniach jednorazowych + sztućce dostarczanych przez Wykonawcę na jego koszt lub też w naczyniach porcelanowych + sztućce dostarczonych przez Wykonawcę i po spożyciu posiłku bezpośrednio odebrane w pomieszczeniach szkół przeznaczonych do tego celu, w godzinach wskazanych przez Dyrektorów szkół. Sposób i warunki korzystania z istniejącego wyposażenia szkół Wykonawca ustala we własnym zakresie z Dyrektorem danej jednostki.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania tygodniowego jadłospisu i podawania go do wiadomości osób uprawnionych poprzez wywieszenie w miejscu wydawania posiłków.
1) Termin realizacji zamówienia: 02.01.2018r. – 31.12.2018r. – dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w 2018r. z uwzględnieniem przerw w nauce (np. ferii zimowych, wiosennych, wakacji, rekolekcji oraz dni świątecznych).
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny zakupu w trakcie trwania umowy.
4)Minimalne warunki realizacji zamówienia: Przygotowanie posiłków wyłącznie ze świeżych produktów dostępnych na rynku: powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę przy przygotowywaniu posiłków do zakupu wyłącznie świeżych produktów dostępnych na rynku.
5)Podstawowe wytyczne dot. bezpieczeństwa żywności i żywienia: posiłki przygotowywane dla Zamawiającego przez Wykonawcę muszą zapewniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.).
Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem i na własny koszt
w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Środek transportu musi być dopuszczony decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. O czystość termosów zadba Wykonawca.
Wykonawca w szczególności zobowiązany jest przez czas realizacji niniejszej umowy posiadać decyzję właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu określonego obiektu do przygotowywania w nim posiłków o zbiorowym żywieniu oraz o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków do potrzeb zbiorowego żywienia. Brak takich decyzji lub zdezaktualizowanie bądź jakiekolwiek ograniczenia w wykonywaniu zbiorowego żywienia wydane przez właściwego inspektora sanitarnego stanowią podstawę do rozwiązania niniejszej umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy.
6) Warunki płatności: zgodnie z umową - wystawienie faktury i dostarczenie do GOPS
w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca, faktura płatna 14 dni od dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego.
- FORMA ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 27.11.2017r. do godz. 15.00
w formie :
- pisemnej (osobiście, listownie, mail, fax) na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
96-126 Godzianów
ul. Tadeusza Kościuszki 82
faksem nr: 46/ 831-15-58
W języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem wypełniając IV punkt Formularza oferty.
Informacji telefonicznych udziela Ewa Smołucha, tel.:785 361 068
- NAZWA I ADRES WYKONAWCY
NAZWA: .....................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………
ADRES: ......................................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………
NIP: ...........……………………………………………………………………………………………
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę jednostkową netto: ………………………….. zł
Podatek VAT: ………………………. zł
Cenę jednostkową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………………….
…………………………………………………………………………………………zł
Cenę całościową netto: ………………………….. zł
Podatek VAT: ………………………. zł
Cenę całościową brutto: ………………………….zł, słownie brutto ……………………
…………………………………………………………………………………………zł
- Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Oświadczenie, że zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę
do niego zastrzeżeń. - Wypełniony powyższy formularz oferty.
3) Decyzja właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu określonego obiektu do przygotowywania w nim posiłków o zbiorowym żywieniu.
4) Decyzja o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków do potrzeb zbiorowego żywienia.
4) Referencje.
5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
6) Oświadczenie, że nie podleganiu wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 ustawy.
4. Kryterium oceny oferty - 90% cena, 10% opinia usługobiorców.
5. Oferta powinna zawierać datę sporządzenia.
6. Zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
7. Być podpisana czytelnie przez Wykonawcę, bądź osobę upoważnioną do zawierania umów w Jego imieniu.
8. Zawierać wypełnione prawidłowo załączniki.
9. Do prowadzenia postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź wycofania niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyn.
11. Zamawiający przewiduje podpisanie umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą cenę.
……………………………………….
(podpis osoby uprawnionej)
……………………………….
(pieczęć wykonawcy)
AKTUALNOŚCI:
Zamówienie publiczne-posiłki szkolne
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostawa, wykonanie, zapakowanie, dowóz i wydanie w szkołach posiłków jednodaniowych, tj. 2 razy w tygodniu zupa z wkładką mięsną (mięso w kawałku, np. pierś z kurczaka), pieczywo - 3 ok. 3 kromek chleba lub też bułka, jogurt lub owoc,...
czytaj dalej na temat: Zamówienie publiczne-posiłki szkolne